Shkruar nga: Osama Khalifa - Studiues në Qendrën Palestineze për Dokumentim dhe Informacion "Dosja"
Kryeministri izraelit Benjamin Netanyahu përfundoi një vizitë në Shtetet e Bashkuara, e cila zgjati 6 ditë që nga e marta, 19 shtator 2023. Në margjinat e sesionit të 78-të të Asamblesë së Përgjithshme të Kombeve të Bashkuara, ai u ftua të vizitojë Shtëpinë e Bardhë, e cila është i pari që nga kthimi i tij në krye të qeverisë izraelite për herë të gjashtë, në fund të dhjetorit 2022.
Deri më sot, ai nuk është ftuar në Shtëpinë e Bardhë sipas traditave të ndjekura mes dy palëve, me pretendimin se në marrëdhëniet mes presidentit amerikan dhe kryeministrit të pushtimit mbizotëron vlefshmëria e këtij largimi , kjo nuk do të thotë se marrëdhëniet strategjike të sigurisë dhe ushtarake midis Shteteve të Bashkuara dhe Izraelit janë prekur dhe janë qeverisur nga mosmarrëveshjet.
Sipas lajmeve të takimit, pika më e rëndësishme e diskutimit mes dy palëve ishte çështja e normalizimit me Arabinë Saudite, e cila ishte edhe çështja më e rëndësishme në fjalimin e Netanyahut në Kombet e Bashkuara, gjë që tregon se ai është i interesuar për të përfunduar një marrëveshje normalizimi me Arabinë Saudite, e cila nuk lidhet me asnjë marrëveshje me palestinezët, por përkundrazi, kjo marrëveshje normalizimi është e mundur. opozita apo ato në qeverinë e Netanyahut - të cilat e shohin atë si një projekt të rrezikshëm që shkel tabutë që lidhen me sigurinë e Izraelit dhe hap derën për armatimin bërthamor në rajon, gjë që minon një opsion strategjik parandalues izraelit.
Zyrtarët amerikanë pohojnë angazhimin e Shteteve të Bashkuara për sigurinë e Izraelit, pa specifikuar se çfarë sigurie kërkon Izraeli, për të mbajtur derën e hapur ndaj masave të pakufizuara që i shërbejnë Izraelit një shtet i sigurt, demokratik, hebre” dhe Amerika e kupton. Kjo nuk do të thotë një shtet demokratik, por një shtet shtypës, një shtet “aparteidi” në tokën historike të Palestinës, ose spastrim etnik të të gjithë palestinezëve të mbetur në tokën e atdheu i tyre Shtetet e Bashkuara nuk kufizohen në identifikimin e burimeve të rrezikut për sigurinë e Izraelit në projektin bërthamor iranian dhe përshkallëzimin e rezistencës libaneze dhe palestineze, por më tepër shtojnë kërcënimin e terrorizmit, që sigurisht është terrorizmi palestinez, si Shtetet e Bashkuara. Shtetet e klasifikojnë Organizatën Çlirimtare të Palestinës dhe fraksionet palestineze si terroriste, dhe flet për atë që i quan “rregullime sigurie” në rajon për të luftuar terrorizmin dhe për të parandaluar shfaqjen e tij Natyra që çon në adresimin e çështjes së kufijve, zbrazjen e konceptit të sovranitetit të shtetit të Palestinës nga përmbajtja e tij dhe masa të tjera që do të jenë vetëm në interes të Izraelit.
Amerika miraton kërkesën izraelite për një "shtet të njohur hebre me kufij të sigurt", që do të thotë gjithashtu se kthimi i refugjatëve palestinezë në shtëpitë e tyre nga të cilat ata u zhvendosën në vitin 1948 dhe në 1967, është një bombë demografike që përbën një kërcënim për sigurinë e Izraelit me karakterin e tij hebre, dhe për këtë arsye Shtetet e Bashkuara po punojnë për të ndryshuar statusin ligjor të refugjatëve duke kufizuar të drejtën e kthimit në një numër shumë të kufizuar, sipas përkufizimit amerikan të refugjatëve palestinezë si ata që lanë shtëpitë e tyre si. rezultat i luftës së vitit 1948, pa pasardhësit e tyre, në kuadrin e heqjes së të drejtës së kthimit nga miliona refugjatë palestinezë, heqjes së Rezolutës 194 dhe shpërbërjes së Agjencisë së Ndihmës së OKB-së.
Gjatë vizitës së Netanyahut në Shtetet e Bashkuara më 2 shtator 2010, ai diskutoi me zyrtarët amerikanë thënien e famshme izraelite “siguria e Izraelit” si portë për negociatat me palestinezët sipas diktateve të zhvillimeve ndërkombëtare ose rajonale, ose për të marrë parasysh zhvillimin e pasurisë së madhe të teknologjisë së armëve, por më tepër që rrjedh nga sfondi politik izraelit i zhvilluar nga ata që i paraprinë atij në hartimin e strategjive të tyre në fushën e sigurisë izraelite. nga Ben Gurion te Shimon Peres, politikat izraelite konfirmojnë se siguria izraelite ishte dhe mbetet një temë që nuk ka asnjë temë para ose pas, dhe jo vetëm sepse të gjitha zgjidhjet me arabët dhe palestinezët, duhet të mbështeteni në këtë çështje dhe të vazhdoni prej saj, por më tepër sepse është një justifikim për të ruajtur pushtimin e tokës arabe dhe për të kontrolluar rajonin, dhe Netanyahu nuk është i pari që ngriti rëndësinë e ruajtjes së epërsisë ushtarake izraelite dhe miratimin e konceptit të luftës parandaluese dhe krahut të gjatë të Ushtria izraelite në rajon dhe opsioni Samson Kjo ishte përpara se Netanyahu të punonte në vitin 2018 për të zhvilluar një vizion sigurie për shtetin okupues izraelit, me atë që quhet "Doktrina e Netanjahut" ose e ashtuquajtura "Koncepti i Sigurisë 2030", duke deklaruar se. "Izraeli duhet të paralajmërojë ose të mposhtë çdo armik që kërcënon të na godasë me një goditje fatale ose të na shkatërrojë dhe "Izraeli duhet ta bëjë këtë duke i kushtuar vazhdimisht vëmendje katër faktorëve të fuqisë, të cilët janë siguria, ekonomike, politike dhe mbi të gjitha. fuqi shpirtërore”, dhe si dikush që ecën me të katër këmbët, me këto katër forca, dhe sipas pretendimit të Netanyahut, “ata do të kenë një avantazh relativ ndaj armiqve të tyre për sa i përket imunitetit, patriotizmi është për njerëzit dhe për luftëtarët e tij”. fryma e Sionizmit pulson dhe fati i betejës varet prej tyre”, dhe shpjegon se si do të fitojë? "Ne do të fitojmë me një kombinim të aftësive teknologjike dhe operacionale, epërsisë ajrore dhe inteligjencës, dhe njohjen se ata që nuk janë të gatshëm të luftojnë për ekzistencën e tyre nuk do të mbijetojnë."
Revista e përjavshme Zbulimi i fakteve, kryeredaktori, Jaafar Al-Khabouri