حركة جعفر الخابوري الاسلاميه
نر حب بجميع الزوار الكرام ونر جو منكم التسجيل
نر حب بجميع الزوار الكرام ونر جو منكم التسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احدر ان يصيبك فيروس الحقيقه فتشقى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

Emaztea Martiria Izz el-Deen Sheikh Khalil:

كاتب الموضوعرسالة
مملكة البحرين
مشرفة قسم مجلة اقلام
مشرفة قسم مجلة اقلام

Emaztea Martiria Izz el-Deen Sheikh Khalil:  Empty
مُساهمةموضوع: Emaztea Martiria Izz el-Deen Sheikh Khalil:    Emaztea Martiria Izz el-Deen Sheikh Khalil:  Icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 4:30 am

"Abu Mohammed" izan zen gurekin prestatzen bere martirio egunean jartzeko

Damasko - to Palestinako Centro de Información idatzi

Ezer bereizten apartamentu zen Martiria Izz el-Deen Sheikh Khalil Sobhi bizi beste batetik.

berri den auzoan antzinako gobernatzaile arteko eremuan, eraikina normal laugarren solairuan apartamentu arrunt bat da, inspirazioa, izan zen bere izena sakonean berria - esan nuen bezala - eta Fatima "_" izena du.

Etxea izan zen du Damaskon herri guztiak, ezagutzen zen bonbardatu autoa en martir du, "Abu Mohammed" du aktibatuta bere motorra eta atera ikusgai leku bat, arkitektura egoitza Hegoaldeko eraztunak duten ikusi trafiko-intentsiboa duten dagozkie, aurrean errudunak zirela Ergbonh eraztunak inguruan edo behar kalea edo nonbaitekoak amaiera kontrakoa ..

Arkitektura, damua, antsietatea, amorrua asko, eta Valshahyd behealdean kokatutako denda jabeen aurpegietan On Dmtha Ododa eta oso adeitsu zen.

"Ohbenninah izan ginen zuen anaia bat balitz bezala" .. Beraz, esan zuten gehituz: "krimenaren den arte zituzten gure haurrak eta gure anaia .. ez gutako bat aurka zuzendu duten bazekien hura Mugimenduko (Hamas), combatant kideak, ez zen batere dela, hitz batzuk izan zen hizketan sentitu genuen, esan hitza behar izanez gero, entregatu gurekin Heldu eta joan eta irribarrea aurpegian ez ahaztu .. "

ni zain Apartamentuan andrea "Umm Mohammed" - hitzordua - Emakumeen batzuk bertutetsu ziren etorri ziren Muasiat edo martiri de Mbarcat duten got zer zuen nahiago, han ziren ere martir seme-alabak: "10 urte" eta Mohammed "7 urte" eta Hadeel "2.5 urteko oparia "Mohamed zen haur edozein bere arreba, Hadeel ekin adina bezala, jolasten baina oparia izan zen aldi berean urte hazi denik.

"Umm Mohammed" koherentea zirudien gaixoak, prestatu dugu martiria du, "Mohammed Abu" egun hau.

senarrak bildu munduko bizitzaren azken uneak deskribatzen ditu ..

"Normal egun bat zen, egun guztiak bezala, atera zuen," Abu Mohammed "bere betiko moduan eta lan gaitezen esanez" Bakea duzu gainean izan behar dira eta chanted bakea zion haren dira, eta sukaldean sartu da, une batzuetan Blast, zein estremecieron arkitektura eta auzoko ondoren, esan dut: "martiri" Izz al-Din "- balkoitik jotzen ikusten eta hondarren autoa eta sua eta kea, hastened telefono I eta gure ezagutza batzuk, hauek haiekin senidetasun loturak lotutako informazioa.

korronteei duten Tore nire bihotzean sentitu nuen, baina orain biziki sentitzen naiz zoragarria, Mugarra me Jainkoaren Almighty arabera. Itzulera me, "Izz al-Din" psikologikoki denbora luzez geroztik martirioa albisteak jasotzeko.

(Ms zin urte "Mohammed ama" atzera, bere galdetu nuen:

Ba al dakizu martir jasoko dituzu ezkondu aurretik?

esan zuen: "I jaio eta hazi zen hasiera kontserbadorea zen Gazan, amaitu nuen ikasten ari da hirugarren mailako bigarren denean ama etorri da" Abu Mohammed "ezkondu, eta egun bere izena entzun nuen lehen aldiz, hain zuzen ere psikologikoa erosotasuna sentitu nuen bere ikuspegia lehenago, lehenengo hamarkadan ikusi nuen gure Quran ondoren, eta eroso sentitu nuen, izan zen - Jainkoaren erruki - leialtasuna ikurra, eta lehiaketa eta Alter shave baltsamoak izpiritua eta sendatzeko irribarre jaioterria eta barre net.

Zer gogotsua zen zure ezkontza bitartean Taatalmih? Eta zer zen Iusik?

Zen auto-konfidantza saritzeko eta izaerari indarra prestakuntza on gogotsua, eta gordeta me aholkularitza Jainkoaren beldurra eta seme-alabak biltzen Islamiar upbringing baten poztasuna kezka.

aukeratu zuen Jihad bidea, eta Zionist liderrak diren eta handiak bonus bat jarri duten assassinate zion ezagutzen dut?

Bai, badakit, zuen izan zela, 1986an atxilotu ezagutzen dut, eta zen Marj loreak deportatu ari Hilabete lehenago atxilotua, eta urrun dago eta bere herriaren eta bere familia du, izan zen bere nahia gure aberria itzuli eta bere familiaren eta maite direnak artean aipatzen, eta ni, prestatu psikologikoki bere martirio albisteak jasotzeko egunean, eta zuk zion gonbidatzen zaitut martiri bat emateko eta Jainkoak niri elkartzeko handiena paradisuan.

Nolakoa izan zen "Abu Mohammed" bere egunean hasten da eta nola bukatzen zen?

Hasten da bere Santua Quran zati irakurketa Fajr otoitz ostean eguna, eta bukatzen aforismos irakurtzen.

Nolakoa izan zen bere etxean egitea? Zen bere etxean eta bere familia eskubidea ematen du?

Oso kontuz ibili zen Lord bizi dira aitaren familia, bere eginbide asko izan zen ordu gutxi gurekin igaro sartu arren moztu, eta ordu horiek zorion iraupen baliokidea.

Nolakoa izan zen bere familiarekin harreman okupatutako lurraldeetan?

bere ama maite zituen asko, eta leiala izan zen eta bere anaitasuna eta bere familia, errespetua horietako asko, horietako askok esan dit nire familia maite dute sentitu nuen.

Eta nola Hamas en Bihoanh harremana?

Was onak baino gehiago, harro zegoen I Sheikh Ahmed Yassin duten espiritualaren irakasle eta Tutore da, eta bere harekin harreman aita semeak bihotzeko hutsegitea harremana bezalakoa zen.

bere mugimenduan anaiak izan zen maitatzen, fedea eta Jihad, eta bere Adibidez lanera anaiak ziren.

Eta nola Sheikh Ahmed Yassin doktorearen Abdel Aziz Rantisi, Salah Shehadeh, Ismail Abu Shanab eta martirien semeak beste martirioaren berriak .. jaso zuten?

Sheikh Ahmed Yassin hilketaren albisteak k sinatua - bereziki - Thunderbolt bat, negar lehen aldiz, berak eta martirio Sihe eta irakaslea, eta martirien erantzuteko Jainkoari otoitz egingo dut kendu ere ikasi dut.

Zer zen harentzat irritating?

gauza diren offends Jainkoaren haserrea.

Zer gehien nuen maite du, baita ona moralaren?

adorea egia esan gustuko dut, eta aukeratu zuen Allah mesedetan jartzeko Jihad bidea eta bizitza erosoa utzi mundu honetan ere.

Zer ikasi zuen I?

Ikasi love it on eta baikorra egin.

Zer da zailena eta gauza Ajhettih Abu Muhammad zure ezkontza hamarkadan?

Maiz bidaiatzen, bidaia, eta ezegonkortasuna leku batean.

Zer dela gehien gustatzen zitzaion?

Lana.

Ba al zuen jakin filosofia bere seme-alabak goratzeko?

Ez zuen nahi haiek ikustea liderra meskita ona, eta otoitz on estresa, beraz, gure etxea "aldi baterako" meskita gertu, egungo etxe honek bi meskita gertu ikusten duzu aukeratu zuen.

horiek irakatsi Jainkoa, guraso eta zintzotasuna hitz eta ekintzetan betetzeko.

Nahi al duzu esan Zionist okupazioa dela, eta nola begiratzen gatazkaren etorkizuna zuen Zionist etsai? Da zuen baikor?

nire bizitza bizi izan dut okupazio Yugo pean hirugarren mailako batxilergo arte eta gure herria eta gure lurra aurka egindako delituak terrible, eta haur eta emakumeak eta adinekoak, etxebizitza eta ustiategi aurkako kanporaketak ikusten .. Lido gure herriaren baldintzak eta nola onartzen zuten eta erresistentzia arrazoiak zabaltzen dela Elkarrizketa osoa, eta, egia esan bat "Abu Mohammed" larria Altfawwl berretsiz gure Quran Quran batean iritsi zen: ". Zuten benetan fededun lagunduko digu" ye badu laguntzen Jainkoak lagundu "eta

Nolakoa izan zen bere harreman Bihoanh Erresistentzia islamikoaren mugimendua "Hamas", han ziren zion eta horietako batzuk arteko desberdintasunak?

Bere anaia, bere anaiarekin harreman harremana, Ozarhm ere estutu pulling zion sustatu nahi zen eta etorkizunerako baikortasuna partekatua, eta bere sentitzen garaipena pozik, ez zen inolako gatazka ez, esaterako, desberdintasunak goiburuak bakarrik Zionists existitzen.

Zer gutxi irakurtzen bere aisialdian martiria izan zen eta nor zen gogotsua jarraitu?

Zen islamiar batzuetan liburuak irakurtzeko, hautatutako arretaz bildu handitzeko area hau, eta erlijioa identifikatzeko gehiago zen eta gogotsua jarraipena geltoki askotan albiste on.

segurtasun neurriak hartzeko gehien nahi bat bezala izan al duzu?

ahalik eta Jainkoaren mendekoak izan zen saiatzen ari da.

Da ziurtagiria nahi zuen? Zer irakasten zuen?

duten Abu Mohammed "ziurtagiria da beti egia, Jainkoaren martiri bat entregatu behar izan zuen deitzen, eta ni galdetzen otoitz deklaratuko duen ikusi, ha sido bere heriotza gertu azken egunotan sentitu espero zuen.

Daude bere heriotzaren aurretik adierazle jakin?

me esan zuen une oro izan daiteke deitu da, eta ni neu prestatu duten jartzeko ditut.

Zer rola duten vow zaitez zion bere heriotzaren ondoren?

Jainkoaren agindu nire seme goratzeko ona upbringing, eta bere konpromisoa betetzeko zion, naiz Jainkoak bere grazia da eta ni elkartzeko handiena paradisu batean otoitz egitera.

Zer egin jendeak martiri maitea, eta bere brethren eta bere herriaren diozu?

Zer pleases Jainkoaren Almighty, bedeinkatu gaitu bere martirio guztiak eta paradisua, Jainkoaren prest garaitu, eta gure egoera herri palestinarrari, hornitzen duen martiri martir ondoren, berari eta bere ikaskide martiri, prest Otoitz eta zuzena Jainkoaren onartu eta Isberna parting onartu eta joana, eta entzuten zuen erantzuten gertatzen da.

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» A wonderful lesson about Paradise ,,, His Eminence Sheikh Mohamed Metwally Hubert Allah's mercy